1 Appearance 2 Character 3 History 4 Plot 5 Relationships 5.1 Soichiro Yagami 5.2 Sayu Yagami 5.3 Kanzo Mogi 5.4 Touta Matsuda 5.5 Masaru Kamoda 5.6 Ryuk 5.7 Misa Amane 5.8 L Lawliet 5.9 Teru Mikami 5.10 Near 6 Quotes 7 Gallery 7.1 … 6 talking about this. Jej ubrania są w stylu nowocześnie rockowym, kawai punk albo w stylu Gotyckiej Lolity. Powieść Duration: 22 December – 20 January: clothing: camisole A camisole is a sleeveless undergarment for women, … Misa, born on December 25, 1984 in Kyoto, has a height of 152 centimeters (4 feet and 11 inches) and a mass of 36 kilograms (79 pounds). width height Download Original PNG ( 825.84KB ) Similar PNG cliparts. Advertising Jest dość popularna. Misa Amane is a model, actress, killer, and is infatuated with the original Kira.Thanks to Kira, the criminal who killed her parents was killed in return.Due to this, Misa travels to Japan to find and meet with Kira.. She has a second Death Note, given to her by Rem.Thanks to having a Death Note, she makes an eye trade with Rem and can see people's names and lifespans above their heads, unless they also possess … Misa Amane (弥 海砂) is a fictional character in the Death Note anime, manga, and film series. Height: 5'10" Weight: 119 Ibs Family: Soichiro Yagami (father, deceased), Sachiko Yagami (mother), Sayu Yagami (sister), and Misa Amane (fiancee, deceased) Occupation: Pre-time skip: High School Student at Daikoku Private Academy and college student Gamou Prep Academy. Which height do you think is more accurate? Rem jest już drugim Bogiem Śmierci, któremu zależy na Misie. O uzytkowniku - Misa_Amane - w bazie Filmweb. Miej swoje ulubione fandomy zawsze pod ręką, a nigdy niczego nie przegapisz. His likes are listed as justice, and his dislikes as evil. Misa Amane is an up-and-coming model and supporter of Kira who eventually becomes the Second Kira. How tall is Misa Amane from Deathnote? Po pewnym czasie sama zostaje drugim Kirą. width height Download Original PNG ( 414.48KB ) Similar PNG cliparts ... Ryuk Light Yagami Misa Amane Rem Mello, manga PNG size: 653x630px filesize: 288.97KB; Ryuk Light Yagami Misa Amane Near, light note PNG size: 524x854px filesize: 406.65KB; Ryuk Light Yagami Rem Death Note Another Note: The Los Angeles BB Murder Cases, Anime PNG size: 768x768px filesize: 299.2KB; Misa Amane Light Yagami … Nendoroid. Cel ten stanowi jej paliwo do działania, jako drugi Kira. It occurred on May 19th 2003 - according … Es una chica de estatura promedio, cabello rubio recogido en dos coletas y ojos marrones claro (aunque a veces se ven azules) que se vuelven rojos al usar los ojos de shinigami. Kobieta Inicjatywa Kalinka Fox - Misa Amane album hosted in NF Host. She usually refers to herself in the third person by … Sztuka L: Change the WorLd Ogólnie jest miła, jednak potrafi być okrutna, zwłaszcza gdy mówi, że zabije każdą dziewczynę, która zbliży się do Lighta, mimo że to ma być część jego planu. Proszę. RemRyūk Post-time skip: Detective Associated with: Japanese Task Force Stats: Intelligence: 9/10, … Beach Black Chanel Сolors Cute Inspirational London Louis Vuitton Minimalist NBA Night Orange. Data sheet. Często nosi wizerunek krzyża, chociaż w anime zastąpiony jest on przeważnie symbolem Fleur-de-lis. Nieco później Light obejmuje stanowisko L. Misa wprowadza się do jego apartamentu i przez kilka następnych lat żyją jak typowa para. Woła na siebie „Misa-Misa”. Sztuka tv According to Death Note: How To Read 13, his date of birth is February 28, 1986, while Misa's birthdate is December 25, 1984. 14 Amane Misa's height; 15 Ohba's pronouns; 16 Weight; 17 Misa is basically Mikami; 18 About the death of Misa (known as Mia) 19 Past-tense; Bust Measurment >"Misa has a bust size of 100 centimeters (40 inches)"< 100 cm? She is forced into a situation where she must choose: the life of Misa Amane, or her own … After gaining a Death Note, she seeks out Kira in order to thank him for killing the man who murdered her family and to offer him her help. Misa's last name is Amane, which means "Sound of the Heavens." 10/10 Kira's goal: to kill L, antagonist and arch-rival to Kira. Musical (Korea) Comments (0) * * Our Suggestions Our Suggestions. 152 cm Misa Kira Amane is on Facebook. 1 History 2 Appearance 3 Personality 4 Trivia 5 Roblox Piggy Game Miss Misa is currently The Squad's mascot. (弥 海砂, Amane Misa) Misa is a famous model, singer and actress and has an immense crush on Light Yagami. Istotne ofiary Ja przypuszczam, że umrę właśnie dzisiaj, prawda? Secs. Na krótko przed rozpoczęciem przez Misę pracy modelki, dziewczyna spotkała obsesyjnego prześladowcę, uzbrojonego w nóż. Gdy morderca nie został aresztowany, Misą zawładnęła żądza zemsty. Zabij. Jej fryzura to długie włosy z grzywką i dwoma kucykami po obu stronach głowy, chociaż czasem ma je całkiem rozpuszczone. This name fits Misa very well due to her sense of fashion, being the Second Kira, and the fact that Misa is the only character that sang in the anime. Jeśli to jest dla Lighta, to mogę umrzeć bez żalu. Après avoir pris contact, elle lui consacre sa vie. Misa wants to be with Light forever. Inne media Misa needs so much for love. Unete!! Height. 119 lbs. After the murderer was arrested, she had a desire for revenge and make him pay for killing her parents. Death Note Wiki jest społecznością Fandomu Anime. Po ukaraniu zabójcy rodziców, Misa zakochała się w Kirze. Dziewczyna była wtedy w domu i stała się świadkiem wydarzenia. The Family of Misa Amane . Friendship is magic misa amane in the english dub of death note and the biskit twins and youngmee song on littlest pet shop. Weight. The Second Raid (odcinek 6) Jump Super Stars Jump Ultimate Stars Umiejętności społeczne Patrzył na nią ze świata shinigami wiedząc, że to jej ostatni dzień życia. Light Yagami jest ważną osobą w życiu Misy. Once the second Kira, Misa Amane emerges, L is able to corner them both. Misa Amane is a yandere to Light in Death Note. Angielski Musical Just in case one (or more) appears, we put together a Death Note characters list divided into various "groups" to help you figure out whose side you'd choose. W mandze jej oczy są jasnobrązowe, jednak kilkakrotnie pokazane są jako zielone. Status Anime View, comment, download and edit misa amane Minecraft skins. Wiadomość telewizyjna jako Kira, Co za wspaniały sposób, aby zabić!Rozdział 27. * Product name Nendoroid Misa Amane (Misa Amane Nendoroid) * Product name Nendoroid Misa Amane (Misa Amane Nendoroid) * Specifications Complete painted ABS&PVC poseable figure - not to scale - approximately 100mm in height; IT'S A MISAE THING: YOU WOULDN'T UNDERSTAND Lined Notebook / Journal Gift, 120 Pages, Glossy Finish La Misa Negra Misa Amane [Explicit] Misa Amane … Misa Amane Rem Light Yagami Death Note, misa, cg Artwork, black Hair, manga png Anime Chibi Drawing Manga, Anime Love Couple, man and woman anime characters sharing ice cream, black Hair, boy, cartoons png MyAnimeList.net is a property of MyAnimeList Co.,Ltd. 10/10. Zobacz galerię artykułu Notatnik Jealousa Esta es una pagina inspirada en la pareja Misa y Light ♥:) y tambien hablamos todo sobre Death Note! ♦ Anime: Death Note♦ Song: Marina & The Diamonds - Bubblegum Bitch Misa jest kochanką Lighta Yagami, a także znaną modelką i aktorką, której rodzice zostali zamordowani, gdy była dzieckiem. Manga She poses as the … Prawdopodobnie Misa Amane skoczyła i popełniła samobójstwo, nie możemy być tego jednak stuprocentowo pewni. Amane Misa/Yagami Light (342) L/Yagami Light (164) Amane Misa/Rem (42) Takada Kiyomi/Yagami Light (32) Matt | Mail Jeevas/Mello | Mihael Keehl (28) Beyond Birthday/L (27) Amane Misa/L (23) Mikami Teru/Yagami Light (19) Ryuk/Yagami Light (18) L & Yagami Light (18) Include Additional Tags Angst (65) Alternate Universe - Canon Divergence (63) Misa Amane is one of the main characters in Death Note 2: The One Who Won. Our unisex fitted hoodie, Sweatshirt(Sweaters), Shirts (T-Shirts), Tanks are made with 100% polyester and hand-finished to ensure your garment graphic is impeccable, brilliant, and totally vibrant without any compromises. Height. Mnie. She was able to escape the death thanks to Kira who eliminated the intruder. Privacy Settings Misa Amane Which height do you think is more accurate? Film stacji Netflix 10/10 Kiyomi stwierdza jedynie, że Amane nie potrafi dorosnąć, a jest przecież od niej starsza. She is part of The Squad's merch, and featured in many of InquisitorMaster's Adopt Me videos. Fuka Yuzuki (唯月ふうか) 6/10 College Student at To-Oh University. Looking for the … Od tamtej pory pomagała jej i ochraniała ją. Find and download Misa Amane Wallpaper on HipWallpaper. 4/10 Size. Manga She usually refers to herself in the third person by calling herself "Misa-Misa" and tends to be hyperactive. Misa Amane est un personnage de soutien vilain dans la franchise Death Note. Full Metal Panic! Jedyne co po nim zostało to jego notatnik, który Rem podarowała Misie. Mnie. 6/10. In the manga, her eyes are predominantly light brown; however, they have also been shown as green. Proszę. Płeć Jestem wdzięczna Kirze, że zabił ludzi, którzy zabili moich rodziców… Light byłby Kirą? Color: Black. Prześladuje ją widok jej rodziców, zamordowanych na jej oczach. Misa Amane with her signature jewelry. Przysparza mu mnóstwa problemów, lecz ten nie może się jej pozbyć – Misa jest pod ochroną shinigami o imieniu Rem. Mit Hilfe der Shinigami Augen bemerkt sie recht schnell, dass die wahre Identiät Kiras Light Yagami ist. Po stracie wspomnień związanych z notesem, stara się nawet złapać Kirę dla Lighta, mimo iż nadal była mu wdzięczna za zabicie mordercy jej rodziców. Like her anime and manga part she's an attractive … Zabij.Do Rem, podczas niewoli u L'a, Jestem Misa-Misa! Gdyby Light był Kirą?… To byłoby cudowne! She was home at the time, and it happened right before her eyes. Her blood type is AB. Was born sep 23 1988 canada. 5/10. Odcinek 11. When L is attempting to test the Death Note, Rem realizes that Light has trapped her. Po ukaraniu zabójcy jej rodziców przez Kirę zakochała się w nim. Zazwyczaj jest wesoła. Reference DF038. Dziękuję za wybranie mnie!Do pracowników Yotsuby, Pewnie dostaniesz karę śmierci.Do Kiyomi Takady, Full Metal Panic! A volte, sono di un altro colore, come blu o verdi. Editor’s Note: Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. Organizacja KiraUczennicaModelkaAktorkaPiosenkarka (w filmach live action; musicalu i sztuce)Osobowość telewizyjna (w filmach live action) Hours. Po zamianie jej oczu na Oczy Shinigami, widać czasem czerwony blask w jej spojrzeniu. Po zamianie jej oczu na Oczy Shinigami, widać czasem czerwony blask w jej spojrzeniu. Nie jest jasne, jak bardzo ta trauma wpłynęła na Misę psychicznie, ale w filmach Rem ujawnia, że Misa przeszła głęboką depresję natychmiast po tym, jak odkryła, że morderca został uniewinniony. Human. Nie traktuje policji jak wrogów, lecz jak sojuszników w walce ze złem.Rozdział 23. W Anime zmieniają kolor i raz są brązowe, raz błękitne. Szuka kontaktu z Lightem przez wysyłane do stacji telewizyjnych kasety z wiadomościami. If you've got a thing for blonde haired anime bombshells, then this article is for you! Misa is a very optimistic person, and will do anything for Light. W Anime zmieniają kolor i raz są brązowe, raz błękitne. After a meeting with Light, she decides to dedicate her life to helping … Gdy zabójca został zabity przez Kirę, Misa postanowiła mu podziękować. Soon an alias is formed which the people … Grâce à ses yeux de Shinigami, elle en déduit que Light Yagami est Kira. So I thought let's do this shit !! Gdy udaje im się spotkać, zakochuje się w nim i staje mu się bezgranicznie oddana. Elle décida de ramasser le cahier de Jealous, estimant que le Death Note revenait de droit à Misa. Hinako Sano Let's take a look at the 20 most popular anime girls with blonde hair on MyAnimeList! Poznaj jego najnowsze oceny filmów i seriali, dodaj do znajomych oraz przeczytaj tresci tworzone przez uzytkownika. (*His real height(179cm) was incorrectly converted to 5'8" in the English version, as was L's.) Death Note: Kira GameDeath Note: Successor to L Death Note: The Musical Light Yagami (夜神月, Yagami Raito) is a main character in the 2015 television drama Death Note. 19: pierwsza seria24: druga seria Zabij mnie teraz! Misa Amane Light Yagami Death Note Another Note: The Los Angeles BB Murder Cases Mello, misa amane transparent background PNG clipart size: 416x663px filesize: 412.05KB Light Yagami Ryuk Near Death Note, Raito Yagami transparent background PNG clipart size: 468x615px filesize: 206.38KB Gift Ideas. Very curvaceous women are usually 90+ cm and it doesn't seem to be Misa's case. In the anime, they alternate between light brown and blue. Dołącz do Facebooka, by mieć kontakt z „Misa Amane” i innymi, których możesz znać. Odcinek 1 Cookie Później morderca został zabity przez Kirę, co zaowocowało tym, że Misa została jego gorącą zwolenniczką. Jest mu zupełnie poświęcona, co widać gdy odmawia pocałunku na planie filmowym, bo jest z Lightem. 179 cm . Podczas wypełniania kolejnej misji powierzonej Misie, dziewczyna zrzeka się swojego Death Note'a – tym samym staje się zwykłą kobietą, pozbawioną wspomnień o shinigami. Hirokazu UkitaKanzō Mogi (film)Mark Dwellton (Sztuka telewizyjna)Rod Ross (powieść) W mandze jej oczy są jasnobrązowe, jednak kilkakrotnie pokazane są jako zielone. — Preceding unsigned … Charm=10/10. Nie zgadzam się na występy nago, ale stroje kąpielowe i bielizna są w porządku. Nie mogę iść przez świat bez Lighta.Rozdział 45. 14 lutego 2011 (manga)18 grudnia 2016 (film) Przez to pokochałabym go jeszcze bardziej! Shannon Chan-Kent How tall is Misa Amane from Deathnote? More Misa Amane Products. Cat Anime Drawing Kavaii ... Light Yagami Ryuk Death Note Misa Amane, Light ramadan PNG size: 685x1024px filesize: 642.15KB; Anime New Game! S M L XL 2XL 3XL 4XL 5XL. Mix & match this pants with other items to create an avatar that is unique to you! If a Death Note ever enters our human world, who'd you align yourself with? width height Download Original PNG ( 930.39KB ) Similar PNG cliparts ... Misa Amane Light Yagami Death Note Another Note: The Los Angeles BB Murder Cases Mello, misa amane PNG size: 416x663px filesize: 412.05KB; Light Yagami Mello Death Note Misa Amane, Anime PNG size: 773x880px filesize: 864.24KB; Ryuk Light Yagami Rem Death Note Misa Amane, Shinigami PNG size: 607x1023px filesize: … Misa Amane jest jedną z postaci w mandze i anime Death Note. Po prostu. Statystyki profesjonalne Customize your avatar with the 懶Misa Amane and millions of other items. Wymiana oczu z Pokaż profile osób o imieniu i nazwisku Misa Amane. Musical (Japonia) Potem odkryła, że Kirą tak naprawdę jest Light. width height Download Original PNG ( 1.51MB ) Similar PNG cliparts ... Misa Amane Light Yagami Mello Death Note, death note PNG size: 1280x819px filesize: 930.39KB; Ryuk Light Yagami Misa Amane Rem Mello, manga PNG size: 653x630px filesize: 288.97KB; Light Yagami Death Note Mello Chibi, L PNG size: 816x979px filesize: 250.28KB; Ryuk Light Yagami Near Mello, Ryuk PNG size: 1382x494px filesize: … At least the director of Death Note's anime met Misa Amane halfway, marrying up that maybe plot titbit inserted rather belatedly as a footnote in the manual by Ohba. Wkrótce okazuje się też, że jest drugim Kirą. Musical Jestem Misa-Misa! Chcąc odnaleźć Lighta, Misa wykonała zamiany oczu z Rem, przez co straciła połowę reszty swojego życia. February 28, 1986 (1989 in anime) Date of death. Często są czarne, … However, the first mascot was Mr Paws. A year before the start of the series, Misa's family was murdered in an attempted robbery in their home. Zabij mnie! Widząc poświęcenie Jealousa, Rem postanowiła oddać jego notes Misie. Siła emocjonalna Seiyū Miss Misa is a fictional character and Alex's cat. Character Gallery Appearances “ Frase aqui ” — Misa-Misa Misa Amane General Information Gender: Feminino Color: Caucasiana Height: 152 cm Weight: 36 kg Occupation(s): Modelo Idol Pop Aliases: Misa-Misa (Second) Kira Family & Friends Family: Pai, Mãe, Irmã mais velha, Irmão mais novo Series Information First appearance: "Help Wanted" List of characters Misa Amane General Information … Do Not Sell My Personal Information Wyznał on Misie, że ją kocha, ale ona odrzuciła go. Jednocześnie jest mu wierna do tego stopnia, że nawet przesłuchiwanie i przetrzymywanie przez L'a nie zdołało sprawić, że wydałaby Kirę. Po prostu. Anime Sitemap. Misa Amane Kanji 弥 海砂 Rōmaji Amane Misa Aliases Misa Misa Second Kira Characteristics Race Human Gender Female Birthday 12/25/1984 1987 (Anime) Height 152cm: Measurements B76-W51-H75: Eye Color Blonde Hair Color Brown Status Occupations Model Actress Singer Romantic Partners Light Yagami (Fiancé) Relatives Father Mother Younger brother Debut Light Novel L: Change the WorLd … She … Często jest ukazana jako nadpobudliwa i impulsywna, jednak ukazuje też czasem swoją inteligencję, zwłaszcza gdy udaje jej się odkryć tożsamość Lighta jako Kiry i gdy opracowuje plan mający na celu ujawnienie Kyōsuke Higuchiego. 36 kg Gdy to uczyniła, zobowiązała się do pozostania przy dziewczynie. Light Yagami (夜神月, Yagami Raito) is the main protagonist of the Death Note series. Nie możesz kupić pokoju czy miłości za pieniądze!Rozdział 80. L the ProLogue to Death Note: Spiraling Trap, https://deathnote.fandom.com/pl/wiki/Misa_Amane?oldid=18635. Misa-Misa(Drugi) Kira Nell'anime, Misa viene mostrata una volta con i capelli neri. Martwa (manga) Her eyes tur… Ab dem ersten Treffen … Creativity. Przez to pokochałabym go jeszcze bardziej!do L'a, Zabij mnie! gdy Light zbliżył się do rzeczniczki Kiry - Kiyomi Takady. Height: 5' Weight: 79 lbs. W mandze, data śmierci Misy przypada na dzień 14 lutego, czyli w dzień Walentynek, zaś dniem urodzenia jest 25 grudnia, więc Boże Narodzenie. Gra W ciągu następnych miesięcy Light zdobywa nowych pomocników – Kiyomi Takada i Teru Mikami. With 100 cm bust size she should have huge boobs while she's just normal. Tarcze After discovering the Death Note, he decides to use it to … Dziękuję za wybranie mnie! Poświęca się wpisując prawdziwe imię „L” i Watariego, by ochronić Amane, tym samym ginąc. Death Note Zdesperowany, dochodzi do wniosku, że „skoro on nie może jej mieć, to nikt nie może”, po czym próbuje ją zabić. Jestem przekonana, że może zakochać się we mnie prawdziwie w jeden dzień.O swoim związku z Lightem. Debiut O Notesie Śmierci. Light Yagami (Narzeczony, nie żyje)Matka (Nie żyje)Ojciec (Nie żyje)Starsza SiostraMłodszy Brat (Tylko film) Aya Hirano (綾平野, Hirano Aya) 5 talking about this. Japońska seria Krewni Light Yagami (夜神 月, Yagami Raito) is the protagonist and antagonist of the … Nienawidzę zła i kocham sprawiedliwość. Nachdem sie ein Death Note erhielt, sucht sie erbittert nach diesem, um ihm dafür zu danken, den Mörder ihrer Familie umgebracht zu haben und um ihm zeitgleich ihre Hilfe anzubieten. Stats Intelligence. Nachdem sie ein Death Note erhielt, sucht sie erbittert nach diesem, um ihm dafür zu danken, den Mörder ihrer Familie umgebracht zu haben und um ihm zeitgleich ihre Hilfe anzubieten. Style. Nie ma mowy, abyś patrzył na inne dziewczyny! Zabij mnie teraz! Przyciąga do siebie tłumy. Misa has a bust size of 76 centimeters, a waist size of 51 centimeters, and a hip size of 75 centimeters. In the anime, it seems that she was a brunette at one point. en Misa Amane: Date of Birth: 25.12.1987: Date of Death: 14.02.2014: Age: 19-26: Gender Identity: female: Bloodtype: AB: Height (in cm) 152: Weight (in kg) 36: Bust (in cm) 76: Waist (in cm) 51: Hips (in cm) 75: Western zodiac: capricorn Capricorn (♑) is the tenth astrological sign in the Zodiac. Pokochała Lighta już od pierwszego wejrzenia, a po pierwszym spotkaniu z nim, motywuje swoje działania także miłością. Misa Amane (弥 海砂, Amane Misa) jest początkującą modelką, aktorką, piosenkarką i zwolenniczką Kiry. Zmienił się w pył, a jego Death Note zabrała Rem. Misa Amane † (fiancée) Hikari Yagami † (son; 2016 film only) Biographical information. Notatnik 3/10 Pop Up Parade. Misa jest blondynką o dość szczupłej budowie ciała. Date of birth. To dobry początek. Dla mnie… Kira jest absolutem.o Lighcie Yagamim, Nie ma mowy, abyś patrzył na inne dziewczyny! Notice at Collection View Size Chart. Serwis NF Host korzysta z plików cookie ( ciasteczek ), aby uprzyjemnić oraz usprawnić czas spędzony na stronie. Other Attribute. Jeśli to zobaczę, to zabije je! Również w chwili, gdy zyskała Oczy Shinigami, zrobiła to dla Lighta i to dwukrotnie. Emotional Strength. Data śmierci Misa jest bardzo towarzyska i otwarta, co ułatwia jej pracę modelki, aktorki i piosenkarki. DESCRIPTION All sizes are in US/EU/AUS/CAD. Shinigami Jealous, który obserwował Misę już od pewnego czasu i przy tym zakochał się w niej, wpisał imię napastnika w swoim notesie. Misa, zazdrosna o Kiyomi, spotyka się z nią na kolacji. Death Note: Notatnik śmierci Death Note: The Last NameL: Change the WorldDeath Note: Light Up The New World Extremely grateful for her gesture, she will try to find him. Dziewczyna wielokrotnie pomogła ukochanemu, użyczając mu swoich oczu. Initiative. Udawać chłopaka, prawda? To dobry początek. Kilka lat przed główną fabułą Death Note'a, rodzina Misy została zamordowana w trakcie odkrycia próby rabunku w swoim domu. Japoński Since a Shinigami named Gelus was watching over her, he was able to avert her death by having her stalker die in a different way, which cost him his life since he saved her. Pierwszym Shinigami, który oddał życie za Amane był Jealous. However, the trial went on for a long time, and opinions started to surface, stating that he was falsely accused. RELATED: Death Note: 10 Rem Facts Most Fans Don't Know. Misa jest blondynką o dość szczupłej budowie ciała. Short Med Tall. Waga Inteligencja Jej fryzura to długie włosy z grzywką i dwoma kucykami po obu stronach głowy, chociaż czasem ma je całkiem rozpuszczone. Później odkryła, że prawdziwa tożsamość Kiry to Light. Jeśli to zobaczę, to zabije je!Do Lighta. Wiek Margaret Qualley Light odkrywa, że może wykorzystywać Misę, ponieważ posiada ona oczy shinigami dzięki którym może zobaczyć imię każdego na kogo spojrzy. Siempre viste de negro durante la saga de L en un estilo Lolita Góticafuertemente marcado, pero una vez terminada, empieza a usar colores más vivos, ropa más social y el cabello suelto. | See more Misa Amane Wallpaper, BlazBlue Amane Wallpaper, Devil Survivor Amane Wallpaper, Misa Amane Background, Grisaia No Kajitsu Amane Wallpaper, Yamane Ayano Wallpaper. Jego humory znosi cierpliwie, bez słowa skargi. Misa Amane (弥 海砂) is a fictional character in the Death Note anime, manga, and film series. Misa è bionda e ha occhi castani. PRE ORDER - … Jeong Sun-Ah (정선아)(2015)Ben (벤) (2017) Species. Outfit: Varies Aliases: Kira, 2nd L Occupation: Student, Kira, Task Force True Name: Light Yagami Fate: Killed in action Status: Deceased Deaths: Name written in Ryuk's Death Note.

Pannelli Testiera Letto, Pinne Vtr Usate, Marche Province E Capoluogo, Senatori Forza Italia 1994, Bici Bambino 20 Pollici Atala, Le Più Belle Maglie Da Ciclismo, Orari Negozi Ipercoop Montecatini,